Waar in Nederland is de oren watermeloen variant te koop?

Ik zag dit op instagram en ik wil deze zo graag proberen! Hou van oreo's en van watermeloen dus ben in love.. Maar kan ze nergens vinden.. Weet iemand waar deze te koop zijn? Liefst provincie zuid-holland..

Toegevoegd na 1 minuut:
Oreo bedoel ik dus, in mijn vraag staat 'oren'.. Stomme auto-correct

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze zijn niet verkrijkbaar in nederlandse winkels, wel via internet:
http://www.usfoodz.nl/oreo-watermelon-432g. Helaas wel tijdelijk niet op voorraad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Drenthe zijn ze wel verkrijgbaar.. Bij de kruidvat.. Daar heeft dat meisje die dr foto plaatste ze vandaan.. Maar dat Is voor mijn veel te ver weg..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een limited edition, dus niet elke winkel zal ze hebben. Vaak worden limited-editionproducten ook niet op een site vermeld. Je moet er dus maar net tegenaan lopen. De meeste kans heb je denk ik bij een grote winkel (Jumbo, Albert Heijn XL). Succes ermee ;-P

Het beste antwoord

Ik ben bang dat je moet importeren, het artikel is VS exclusief.
http://www.usfoodz.nl/oreo-watermelon-432g
Deze Nederlandse webshop bied het aan.