Waar kan ik giardiniera (hot peppers) kopen?

waar kan ik dit in nederland kopen? http://en.wikipedia.org/wiki/Giardiniera

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In winkels van Italiaanse producten of een kruidenwinkel die echt veel verschillende kruiden en pikante smaakmakers hebben. Soms wel is in wereldwinkels te vinden. Kan je het echt niet vinden, normaal bestaan er ook websites om bepaalde voedingsproducten te bestellen van het buitenland maar die kosten kunnen hoog liggen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in een Toko? daar zou ik het zeker eens proberen

Antwoorden (1)

Je kunt het 't beste zelf gaan maken. Het lastige is namelijk dat het geen oorspronkelijk Italiaans product is en dus nergens in delicatessenwinkels met Italiaanse spullen te koop is. Het is namelijk een gerecht dat ontwikkeld werd in Amerika door daarheen geëmigreerde Italianen. Als je googlet op "hot giardiniera recipe" krijg je diverse recepten tevoorschijn.

De enige mogelijkheid die ik kon vinden om het te bestellen is bij de Formato Brothers in Chicago. Zie http://www.formatobrothers.com/Giardiniera/Formato-Brothers-Hot-Giardiniera-16-oz-p7.html
Amadea