Wat is dit? het zat tussen hollandse garnalen (zie bijlage)

Ik dacht dus, laat ik eens een broodje hollandse garnalen eten maar er zat op 1 van deze/ertussen iets dat ik niet kan plaatsen, het lijken wel eitjes maar is er iemand die verstand heeft van wat het daadwerkelijk is? voor hetgeen ik bedoel, zie de foto.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Gadverdamme! Lijken inderdaad eitjes, maar het ziet er goor uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mischien zijn het eitjes van de garnaal of kaviaar
Ritsuka
9 jaar geleden
Ga terug naar de winkel
Ivana
9 jaar geleden
Volgens mij is dat gewoon kuit van een andere vis. Niks aan de hand. Vroeger (1950) kon je dat per ons bij de visboer kopen. Wij vonden dat heerlijk.

Het beste antwoord

Dit zijn de eitjes van een garnaal. Deze eitjes zitten nog aan de moeder vast. Als ze in de zee/water leven, "schopt" de moeder na verloop van tijd los en groeien ze tot ze het formaat hebben van Jellybeans. Dit zijn dus nog erg jonge eitjes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor nuttig antwoord, nu nog een vraagje want het zijn gewoon ''hollandse verse'' supermarkt broodbeleg garnalen, als ik het over het hoofd gezien had, moet er niet aan denken :( de foto is overigens behoorlijk ingezoomd en scherpgesteld dus het was nogal miniem. Maar zou het kwaad kunnen als ik het niet gezien had? lijkt me niet dat het schadelijk voor de gezondheid is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, deze eitjes kun je gewoon eten, ze zijn niet giftig of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt