Waar vind ik de ouderwets gepofte rijst die ze vroeger op de kermis verkochten (niet de manna plofrijst ) maar die felgekleurde gladde?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Bij de Toko.
En anders verkopen ze in de meeste supermarkten Rice Krispies van Kellogg's (bij de ontbijtproducten).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rice Crispies is heel wat anders. Wat vraagsteller bedoeld is echt snoep, geen ontbijt granen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Pardon, vrouwe 70.
Zoals ik al in mijn antwoord vermeld, wordt gepofte rijst bij de Toko verkocht.
Daarnaast kun je, als alternatief kijken in het schap bij de supermarkt. Aangezien ik niet weet waar de vraagsteller het voor wil gebruiken, heb ik dit erbij vermeld, daar ik weet dat in recepten waar om gepofte rijst gevraagd wordt, deze van Kellogg's daar ook heel goed voor gebruikt kan worden. Vandaar. En ja, ik weet dat laatstgenoemde geen snoepgoed is.
Excuses
Amadea
9 jaar geleden
Die zoete troep zou ik echt niet als ontbijt willen hebben. Komt veel meer overeen met snoep!
Ik zag ze op de site van www.annekeszoetwaren.nl. Ik kan helaas geen foto uploaden.
Ze kosten 1 euro per 100 gram.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je op het kruisje klikt krijg je de afbeelding te zien.
Amadea
9 jaar geleden
Dat ziet er toch echt uit als manna plofrijst....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze zijn inderdaad niet helemaal glad. Dat had ik even over het hoofd gezien.