Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat eet jij als je geen zin hebt om te koken?

chips? afhaalchinees? of gewoon een boterham? Of..?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het een spontaan gebrek aan zin is, bestel ik online eten. Chinees, pizza en Surinaams zijn dan favoriet.

Als ik op weg naar huis al geen zin heb, haal ik iets makkelijks bij de supermarkt. Soms pizza, maar het hoeft niet altijd iets ongezonds te zijn. Een groentequiche met rucola is bijvoorbeeld een stuk gezonder en is net zo makkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

Afhaalchinees, shoarma, Friet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als ik pastasaus maak, dan maak ik een hele grote pan. Dat gaat de vriezer in in portieverpakkingen.

Als ik zelfs geen zin heb om op te warmen dan wordt het een kebabschotel met extra hete ui. Hmmmmm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De enige echte pavlov reflex uit de studententijd : spaghetti met tomatensaus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tot voor kort altijd friet, kebab, chinees enz. Sinds ik bewuster ben gaan eten hou ik het bij een boterham.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alles wat ik heb in de koelkast en vriezer gooi ik in de wok.. wat ketjap en sambal erbij en voila (om het af te maken moet je het dan eigenlijk in een schaaltje doen en met stokjes voor de tv opeten, dan smaakt het het lekkerst)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
pizza uit de oven (noem ik geen koken) of kant en klaar maaltijden maar die zijn best duur.

Een blik soep is ook wel te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
frietjes... gelukkig komt dat niet zo vaak voor. heb altijd wel zin om te koken, boodschappen doen vind ik vaak wat minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Friet of pizza of pannenkoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pasulj, Boranije, baka's soep, of iets anders dat mijn vrouw maakt zodat ik niet hoef te koken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij om de hoek zit een geweldig pastarestaurant waar je ook kunt afhalen. Dus dan is de keuze makkelijk!
en iets verderop zit een heel goed eetcafe dus daar ben ik ook regelmatig te vinden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stoommaaltijden van de appie of c1000.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pizza of naar de snackbar. Ooit wil ik nog leren om echt goed te koken. Eten is een van mijn grootste "hobby's".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
V.b.w. vanavond: Maar weer eens keer vis, waarschijnlijk kabeljauwfilet.
Op naar de visboer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Friet of gewoon een broodje ei
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schoteltje bestellen bij de Indiër. Relatief zeker niet goedkoop maar smullen nagenoeg verzekerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets wat af te halen valt of bezorgd kan worden, denk aan frietjes, chinees, shoarma, pizzaatje etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
pizza in de oven, altijd makkelijk en lekker,van frite gaat je huis stinken en de fritetent moet je de auto weer pakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gebakken eieren op brood
jammie!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer ik nasi of bami maak zorg ik altijd dat ik een portie over houd om in te vriezen. Dus als ik geen zin heb om te koken eten we "ping"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De plaatselijke pizzaria bezorgd hier gratis. Dus dan is het simpel: één telefoontje en lekker voor de tv hangend eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal eet ik niets, op een gegeven moment krijg je echt trek en dan ga je vanzelf koken!! Werkt super zolang je 's avonds niet weg hoeft :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niks, ga dan meestal vroeg slapen..... Als ik echt honger heb dan haal ik wel wat of laat wat bezorgen een boterhammetje gaat er dan ook nog wel eens in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
(Zelfgemaakte) hamburgers uit de vriezer halen en bakken en dan op een bolletje (ook uit vriezer) met sla/kaas/ui en saus. Is in korte tijd gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding