wat eet jij als je geen zin hebt om te koken?

chips? afhaalchinees? of gewoon een boterham? Of..?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

Als het een spontaan gebrek aan zin is, bestel ik online eten. Chinees, pizza en Surinaams zijn dan favoriet.

Als ik op weg naar huis al geen zin heb, haal ik iets makkelijks bij de supermarkt. Soms pizza, maar het hoeft niet altijd iets ongezonds te zijn. Een groentequiche met rucola is bijvoorbeeld een stuk gezonder en is net zo makkelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

Afhaalchinees, shoarma, Friet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als ik pastasaus maak, dan maak ik een hele grote pan. Dat gaat de vriezer in in portieverpakkingen.

Als ik zelfs geen zin heb om op te warmen dan wordt het een kebabschotel met extra hete ui. Hmmmmm.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De enige echte pavlov reflex uit de studententijd : spaghetti met tomatensaus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tot voor kort altijd friet, kebab, chinees enz. Sinds ik bewuster ben gaan eten hou ik het bij een boterham.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alles wat ik heb in de koelkast en vriezer gooi ik in de wok.. wat ketjap en sambal erbij en voila (om het af te maken moet je het dan eigenlijk in een schaaltje doen en met stokjes voor de tv opeten, dan smaakt het het lekkerst)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
pizza uit de oven (noem ik geen koken) of kant en klaar maaltijden maar die zijn best duur.

Een blik soep is ook wel te doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
frietjes... gelukkig komt dat niet zo vaak voor. heb altijd wel zin om te koken, boodschappen doen vind ik vaak wat minder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Friet of pizza of pannenkoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pasulj, Boranije, baka's soep, of iets anders dat mijn vrouw maakt zodat ik niet hoef te koken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij om de hoek zit een geweldig pastarestaurant waar je ook kunt afhalen. Dus dan is de keuze makkelijk!
en iets verderop zit een heel goed eetcafe dus daar ben ik ook regelmatig te vinden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stoommaaltijden van de appie of c1000.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pizza of naar de snackbar. Ooit wil ik nog leren om echt goed te koken. Eten is een van mijn grootste "hobby's".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
V.b.w. vanavond: Maar weer eens keer vis, waarschijnlijk kabeljauwfilet.
Op naar de visboer!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Friet of gewoon een broodje ei
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schoteltje bestellen bij de Indiër. Relatief zeker niet goedkoop maar smullen nagenoeg verzekerd!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets wat af te halen valt of bezorgd kan worden, denk aan frietjes, chinees, shoarma, pizzaatje etc
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
pizza in de oven, altijd makkelijk en lekker,van frite gaat je huis stinken en de fritetent moet je de auto weer pakken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gebakken eieren op brood
jammie!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer ik nasi of bami maak zorg ik altijd dat ik een portie over houd om in te vriezen. Dus als ik geen zin heb om te koken eten we "ping"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De plaatselijke pizzaria bezorgd hier gratis. Dus dan is het simpel: één telefoontje en lekker voor de tv hangend eten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal eet ik niets, op een gegeven moment krijg je echt trek en dan ga je vanzelf koken!! Werkt super zolang je 's avonds niet weg hoeft :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niks, ga dan meestal vroeg slapen..... Als ik echt honger heb dan haal ik wel wat of laat wat bezorgen een boterhammetje gaat er dan ook nog wel eens in
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
(Zelfgemaakte) hamburgers uit de vriezer halen en bakken en dan op een bolletje (ook uit vriezer) met sla/kaas/ui en saus. Is in korte tijd gemaakt.