wat eet jij als je geen zin hebt om te koken?

chips? afhaalchinees? of gewoon een boterham? Of..?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tot voor kort altijd friet, kebab, chinees enz. Sinds ik bewuster ben gaan eten hou ik het bij een boterham.

of wat kook je als je geen zin hebt om te eten?

alles wat ik heb in de koelkast en vriezer gooi ik in de wok.. wat ketjap en sambal erbij en voila (om het af te maken moet je het dan eigenlijk in een schaaltje doen en met stokjes voor de tv opeten, dan smaakt het het lekkerst)

pizza uit de oven (noem ik geen koken) of kant en klaar maaltijden maar die zijn best duur. Een blik soep is ook wel te doen.

Bij mij om de hoek zit een geweldig pastarestaurant waar je ook kunt afhalen. Dus dan is de keuze makkelijk! en iets verderop zit een heel goed eetcafe dus daar ben ik ook regelmatig te vinden...

Pizza of naar de snackbar. Ooit wil ik nog leren om echt goed te koken. Eten is een van mijn grootste "hobby's".

V.b.w. vanavond: Maar weer eens keer vis, waarschijnlijk kabeljauwfilet. Op naar de visboer!

Friet of gewoon een broodje ei

Schoteltje bestellen bij de Indiër. Relatief zeker niet goedkoop maar smullen nagenoeg verzekerd!

gebakken eieren op brood jammie!!

De plaatselijke pizzaria bezorgd hier gratis. Dus dan is het simpel: één telefoontje en lekker voor de tv hangend eten.

patat

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100