ja dat kan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, maar na ontdooien dien je het wel de zelfde dag op te eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het invriezen van melk en melkproducten wordt afgeraden omdat dit veelal structuur- en consistentiegebreken oplevert. Bij kazen laten de wat vettere soorten - zoals (verse) roomkaas en Kernhem - zich redelijk tot goed invriezen. Eventueel geraspt, maar altijd in een plastic verpakking. Boter kan wel goed ingevroren worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan best, de smaak gaat er wel iets van achteruit, en wordt iets 'droger' (bij gewone jonge of belegen kaas bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor, wij vriezen de kant en klare tosti's op school ook in zodat we een voorraad hebben.
Ook zit er kaas op de meeste diepvriespizza's en ook op diepvries kant en klaar gerechten.
Niets mis mee, maar om nu een dikke plak kaas in te vriezen omdat je het wilt bewaren, dat is vast niet lekker maar ook zeker niet nodig.
kaas is best lang houdbaar, gewoon goed insealen desnoods met huishoudfolie dan kan het weken mee gaan.
In de kaaswinkel waar ik vroeger wekte werden gewoon de schimmelplekjes eventueel verwijderd en weer opnieuw verpakt dat kan namelijk helemaal geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kaas kun je invriezen
boet wel aan smaak in
beter is gewoon in de koelkast bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen fetakaas kan je invriezen, andere niet.