Wat is de (merk)naam van het ijsje waarop staat "bitter sweet sour" en "tropical.."?

Het is een soort twister, maar dan met de kleuren groen, wit, en geel/oranje. Ik herinner me de merknaam niet (begon volgens mij met de "B"), maar wil graag inslaan!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Beluga ijs
Kennelijk speciaal voor Albert Heijn gemaakt

http://www.ah.nl/appie/producten/ijs/merk=Beluga

Toegevoegd na 34 seconden:
Lijkt me lekker trouwens ;-)
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
+ 1 voor je antwoord! Lijkt mij helemaal juist!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De chocolade-kokos variant vind ik heel erg lekker, het heeft een bijzondere smaakcombinatie, echt een aanrader.