kan je van sterke-drank ijslolly's maken?

t leek mij leuk als ik ijsjes kon maken van sterke-drank,maar vroeg me af of de alcohol er dan wel in blijft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K
paulus811
14 jaar geleden
erg leuke vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan wel !! Door verhitting laat je eerst de alcohol verdampen, dan verdunnen met suikerwater en invriezen.

Het beste antwoord

Bij 20% alcohol is het vriespunt van de drank -22 graden.
Dus of je vriezer wat harder zetten, of zorgen dat het alcoholpercentage iets lager wordt door verdunning.
En de alcohol blijft er keurig in, hoor!
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee het is een andere oorzaak dat het niet gaat, sterke drank bevriest niet... Dus dat gaat niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Onzin. Dat ligt er net maar aan hoe sterk die drank is.
Bij 20% alcohol is het vriespunt van de drank -22 graden.
Dus gewoon je vriezer wat harder zetten of ietsje verdunnen.
Het 73ste foute antwoord van de dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé opzoekzonderhetevertellenman, is u schoolmeester ofzo?
Echt sterk nee, maar er is wat

Freaky Ice
De nieuwe hype in de Nederlandse partyscene! Stel je voor: lekker avondje stappen, dansen op de opzwepende muziek, drukte, fun, hitte....en dan een ijsje. Een ijsje? Leuk ja, maar het wordt pas echt leuk als het een Freaky ijsje is...."Ice that actually adds to the fun!", oftewel...IJs met alcohol!

Freaky Ice is het enige ijs ter wereld dat alcohol bevat. En voor de Bob onder de partygangers is er de Energy versie, een ijsje dat licht geeft onder blacklight!

De alcoholic version van Freaky Ice bevat 4,8% alcohol. Freaky Ice is verkrijgbaar in maar liefst vier verschillende smaken: Red Vodka Energy, Cocktail, Tequila & Lime en Energy...Voor de geïnteresseerden: Freaky Ice wordt niet bevroren aangeleverd en is na 7 uur vriezen "ready for consumption!"

"There's even more!" Voor wie Freaky Ice in stijl wil aanbieden is er de mogelijkheid om Freaky Ice girls in te huren. "Imagine your own squad of ice-bunnies!" :)

Kijk voor meer informatie op hun supercoole website:
www.freakyice.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker hoor :-)
Nee, want echte sterke drank bevriest niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van puur en alleen sterke drank gaat het niet. Maar met een mix kan het wel, of met een likeurtje. Bijvoorbeeld baileys ijs, hmmm!