Waar verkopen ze nog Nestle ijs?

In Nederland is het echt weg, ik eet ze altijd in Luxemburg en Spanje, maar ik ga daar alleen naar toe als ik op vakantie ga! Mmm ik vind het zo beter ijs dan van Ola!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Nestlé verkoopt al sinds 2008 geen voorverpakte ijsjes meer in Nederland. Het marktaandeel was zo'n 15% en dat vond men te laag om te blijven verkopen.

Overigens is het merk Mövenpick dat nog wel wordt verkocht ook van Nestlé. Misschien dat daar wat tussen zit wat lijkt op wat je lekker vindt (hoewel dat alleen nog schepijs is)...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het niet meer kopen in België of Nederland.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Denk het niet, vind het nergens en volgens mij kost het voor die bedrijven te veel om dit in te voeren