Geen... Voor een frisse adem moet je goed je tanden poetsen en dagelijks flossen en tussen je tanden stoken. De geur wordt veroorzaakt door bacteriën, die voornamelijk tussen je tanden zitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sportlife mint smaken doen het wel heel goed. Als je tenminste aan bovenstaande voorwaarden hebt voldaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mentos mentos kauwgom is wel goed (vind ik) maar dan wel de mint smaak. Nog veel suc6
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De enige kauwgom die ik nog gebruik is van Mentos.
De smaak is "Breeze Mint" en ja zeker, neem een kauwgompje en dat is pas menthol, als je het een beetje benauwd hebt, krijg je meer adem en het moet gezegd een frisse!

Antwoord:
Mentos/Breeze Mint geeft de meest frisse adem en is de beste voor mij!
Te koop in grote potten [100 stuks] en in doordrukstrips van 3 stuks samen verpakt.