Waar kan ik kleine hoeveelheden papieren puntzakjes kopen?

Voor een traktatie van mijn kind zoek ik papieren frietzakjes (of vergelijkbaar). De Makro heeft ze alleen in grote hoeveelheden en ik kan ze niet in een webshop kopen. Ik zoek dus een "echte" winkel waar ik papieren puntzakjes kan kopen (ca. 40 stuks).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.8K

Antwoorden (3)

bij mij in de frituur! (hangt er natuurlijk vanaf van waar je bent)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
haha, bedankt! ik vrees dat jij in België woont. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
klopt, ik kon het maar voorstellen natuurlijk ;)
De Action, de Xenos en de Big Bazar. Heb ze zelf gezien. Overigens kan je het misschien ook vragen aan een snackbar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben gisteren bij alle drie door jou genoemde winkels geweest en ze hebben ze niet.
De stroopwafelboer op de markt die puntzakjes waar ze de koekkruimels in verkopen