zijn warmen maaltijden slecht in de ochten als ontbijt? zo ja, waarom dan?

Ik heb nooit behoefte aan een normale boterham met kaas e.t.c. Ik heb liever macaroni uit de magnetron of lasange. ik hoor wel eens af en toe dat zulke maaltijden in de ochtend 'scheinbaar' zwaar op de maag liggen, maar daar heb ik nooit last van. zijn zulken maaltijden daadwerkelijk slecht voor je in de ochtend?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee hoor, dat maakt helemaal niks uit. Eet wat jij lekker vind, als het voor jou goed valt, je vind het lekker en het levert genoeg energie, gewoon doen hoor. Een bak havermout is ook warm, een Engels ontbijt is ook warm. Sommige mensen krijgen het niet goed weg, maar als jij honger hebt kun je dit gewoon doen.

Nee eigenlijk doe je het heel goed ,Ontbijten als een koning Lunchen als een prins en Dineren als een zwerver ....... Je begint dus je dag met de meest voedende maaltijd Je hebt dan nog de hele dag om je maaltijd te verbranden

Liever macaroni met flink wat groente erin dan een boterham met kaas. Qua voedzaamheid en vitamines heb je er meer aan. Het enige waar je op moet letten is dat je niet teveel eet en dus aankomt, omdat je ontbijt een stuk calorierijker is dan een boterham. Als je wat minder opschept met avondeten is dat al opgelost, maar als je flink lichamelijk actief bent overdag eventueel met nog wat sporten erbij maakt het al niks meer uit.

Nee, zolang je zorgt dat er genoeg calorieën, vitamines en mineralen in je ontbijt zitten, is een warm ontbijt prima.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100