Waar kan ik werken in de horeca met als opleiding praktijkonderwijs?

Ik zoek al enige tijd werk en ik vraag me af waar ik kan werken met als opleiding praktijkonderwijs?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe moet je gewoon in de horeca terecht kunnen, er worden daar zelden eisen aan je opleiding gesteld. Solliciteer in de bediening of als afwashulp, achter de kassa is wel wat hoog gegrepen, maar er is genoeg te doen ook voor laag geschoolden. Probeer het eens bij de grotere ketens, zoals van der Valk of AC restaurants, ook bij MC Donalds maak je een goede kans.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel