bestaat er een gluten vrij markt waar je producten kan proeven?

De producten zijn vaak duur en niet altijd lekker is er een beurs waar je gluten vrije producten kan proeven zo niet misschien een goede optie

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Laatst was er de Nationale Gezondheidsbeurs: http://www.denationalegezondheidsbeurs.nl/
Hier werden ook zeer veel glutenvrije producten aangeprezen die geproeft kunnen worden.
Je hebt het helaas net gemist, maar wie weet is het volgend jaar wel weer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder zou ik vooral rondkijken in wijkkrantjes, laatst hier in de buurt nog een soort eco-markt geweest, allemaal kraampjes van lokale boeren en winkeltjes, en daar heb ik ook glutenvrije dingen gezien.
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn geregeld, en verspreidt door het land, glutenvrije beurzen.
Je zou de data op kunnen zoeken op de site van de coeliakievereniging.
Maar misschien heb je ook iets aan de volgende site, WWW.livaad.nl
Veel succes.