Dat schijnt een fabel te zijn in met name de islamitische wereld. Er zou sprake zijn van huidaandoeningen. Maar een wetenschappelijk bewijs is er niet. Nog los van het feit dat deze voedselcombinatie per definitie nogal onsmakelijk is.
http://www.moslima.nl/nl/Levensstijl/artikelen/voedsel.php
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog los van het feit dat deze voedselcombinatie per definitie nogal onsmakelijk is. Ik kan melk met alles drinken. Per definitie is dit een geval van smaak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken een recept van kabeljauw gekookt in karnemelk, klinkt raar maar het smaakt uitstekend.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik drink graag melk bij de pizza en bij friet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Niels, maar zit er dan ook vis op je pizza?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eens met Mr.Tomaat. @Compris : je kunt je eigen smaak niet als "feit" verkopen! Ook ik mag graag melk bij een vismaaltijd drinken. Zowel water als melk mag ik graag overal en altijd de hele dag drinken.
Jawel niet doen je kan ziektes krijgen en griep Let er wel op! Heb hetvgehad doet pijn.