Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (14)

snack a jacks raspberry
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
rijstwafel

Toegevoegd na 1 minuut:
Sultana, biscuits, rijstwafels, popcorn, kroepoek, Japanse mix, zoute stokjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een rijstwafel is niet echt zoet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die heb je ook in allerlij smaken zoals chocolade
Worteltjes, komkommer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh zoet... Nou, worteltjes vind ik wel lichtelijk zoet smaken (komkommer iets minder)...
Worteltjestaart dan??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en goede ogen
Gewoon dat wat je lekker vindt. Doet er niet toe wat. Als je het dan maar bij die ene laat....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
plakje ontbijtkoek/ peperkoek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stiekem zijn zoete tussendoortjes nooit écht verstandig. Aangezien bijna alle zoetstoffen uit bepaalde suikers bestaan, kan je maar beter geen zoete tussendoortjes nemen.

Dingen als sultana of evergreen bevatten ook rozijnen etcetera dus dat kan ik je eigenlijk ook niet aanraden, aangezien je geen fruit wilde.
Maar als je simpelweg íets anders wilt dan een stuk fruit (zoals een appel), kan ik je die koekjes wel aanraden. Dan kan je ook bijvoorbeeld vruchtentoetjes eten, die zijn eigenlijk altijd wel gezond en toch zoet (maar die bevatten wel fruit dus).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haagse bluf. Is opgeklopt eiwit (met eventueel wat zoetstof) en een scheutje bessensap. Lijkt me geen dikmaker en redelijk gezond. Want volgens mij zitten de vetten en cholesterol vooral in het eigeel. En dat moet je dan maar weggooien of aan de buurvrouw geven, die kan er dan hele lekkere, wat minder gezonde, dingen van maken. Zoals crème brulée.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van sonja mag je ook eierkoeken.
Omdat is die nogal droog vind doe ik hem altijd even onder de gril of in het oventje of broodrooster,
dan wordt hij weer lekker knapperig en zacht van binnen... heerlijk echt een traktatie.. ( ook een plakje krentenbrood of een krentenbol is zo een feestje.
Succes trouwens, ik weet hoe moeilijk het is om alle lekkere dingen te laten staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
•biscuits, rijstwafels, popcorn, kroepoek, Japanse mix, zoute stokjes, toastje met magere smeerkaas of vis;
•rauwkost, bijvoorbeeld: bloemkoolroosjes, kerstomaatjes, komkommer, radijs, bleekselderij en wortel;
•noten zoals walnoten, hazelnoten en amandelen. Noten zijn rijk aan vet, maar wel van de goede soort;
•ter afwisseling een portie fruit of een boterham, of een eierkoek, ontbijtkoek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ontbijtkoek (evt met boter)
kokosbrood
rijstwafels caramel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
cracottes, wortels, komkommer, matzes en rijstwafels...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dadels, vijgen, gedroogde pruimen, noten met cranberries, havermoutpap met honing, muesli reep en uiteraard pure chocolade!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tic Tac ( 1 stuks ) 2 kcal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak je eigen snackrepen:
Knip of snij enkele gedroogde vijgen, abrikozen en verse dadels (Medjoul) in stukjes, doe deze met een flinke lepel honing, havermout, rozijnen, cranberries en pecannoten in een pannetje en laat meng dit lekker. Schep dit op een bakpapiertje en strooi er wat sesamzaadjes over. Als het afgekoeld is kan je het snijden. Powerfood!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing