Zijn keelsnoepjes helend voor de keel?

In de drogisterij kun je tal van merken vinden die keelsnoepjes verkopen. Zijn deze daadwerkelijk behulpzaam? Of zijn het verkooptrucjes om meer snoep te verkopen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

In sommige snoepjes (strepsils b.v.) zitten medicinale middelen die desinfecteren, maar echt helend zijn ze niet. Hooguit verzachtend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn snoepjes bij de een verzachtende werking hebben
zodat je er minder last van hebt ze zijn niet om je keel te herstellen ze hebben geen geneeskrachtige werking
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heelt niks, het verzacht alleen. Ongeveer dezelfde werking die zout water heeft als je daarmee gorgelt, alleen iets lekkerder!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het maakt niet uit waarop je zuigt, theoretisch kun je ook op een steentje zuigen.