Waarom zijn rookwaren nooit in de aanbieding en alcoholhoudende dranken en benzine wel?

Voor alcoholhoudende dranken zijn er altijd aanbiedingen en bij Tango elke donderdag extra korting op brandstoffen.
Met javaanse jongens of sigaretten zie ik dat nooit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat roken altijd word afgeraden, met die labeltjes enzo die altijd op de pakjes staan, en als je dan TOCH wil roken is de prijs ook nog eens duur, dus rook je minder. (anders geef je heeeelll veel geld uit.) Als sigaretten nou in de aanbieding zijn, word het aantrekkelijker, en kopene mensen eerder meer sigaretten. en dat willen ze juist niet.

Het beste antwoord

Omdat de prijs van rookwaren door de overheid is vastgesteld.
Die prijs staat ook op het verplichte labeltje.
Die verplichting geldt niet voor alle andere artikelen.
Reddie
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
+ En ik denk dat ook meespeelt dat een glaasje op z'n tijd gezond is, terwijl roken geen enkel voordeel biedt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus, prima antwoord. Het mag wettelijk gezien niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ok, duidelijk.