waar maakt men kokos en hoe komt het in nederland als bounty?

hoe verloopt het productieproces van kokos tot in de winkel als bounty

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Kokosplantages in tropische gebieden, mars koopt daar kokos in, bounties worden in de fabrieken gemaakt, gaan naar distributiecentra over de hele wereld, distributiecentra leveren aan leveranciers van supermarkten, supermarkten kopen bounty bij de leveranciers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kokos word niet gemaakt maar is het vruchtvlees van ren kokosnoot. Kokosnoten groeien aan bomen.
Dit is een grondstof wat samen met chocolade wordt gemaakt tot een bounty.