zijn de vleeswaren van huis van beleg ook te koop bij de sligro en/of makro?

Ik lag laatst in het ziekenhuis voor een darmontsteking (ziekte van crohn). Ik heb daar ondanks alles genoten van heerlijk beleg van het huis van beleg. Eenmaal thuis werd ik meteen weer geconfronteerd met supermarkt rotzooi. turks brood wat ik had gehaald zat alweer onder de schimmel. (houdbaarheidsdatum was nog lang niet bereikt, echt nog maanden niet)

ook met alle schandalen rondom paardenvlees in rundvlees, groen verrot vlees wat word vermengd en verdoezelt met een kleurstofje, geschoemel met keurmerken etc. zoek ik nu naar betrouwbare adressen voor mijn voedsel. Heb een tijd geleden een voedselvergiftiging gehad van actie shoarma en vanaf dat moment zijn mijn ogen geopend.

Ik zoek dus goede betrouwbare adressen waarbij het voor de producent van vlees / vleeswaren niet alleen maar gaat om geld verdienen maar om kwaliteit leveren.

omdat het huis van beleg levert aan zorginstellingen denk ik dat het met kwaliteit en passie voor het vak wel goed zit. helaas heb ik nergens op hun site iets gevonden dat ze ook aan particulieren leveren.

weet iemand of ze dit wel doen? of ze een winkel hebben? ik heb zelf een klein bedrijfje dus ik zou eventueel wel naar de sligro of makro kunnen, ik heb gewoon een pas.

alvast bedankt voor de info en tof als je alles hebt gelezen ;-)

10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, die is bij de Sligro verkrijgbaar. Kijk maar:
http://www.eerlijk-heerlijk.nl/Assortiment/Product-pagina/achterham-30-plakken.htm