hoeveel gebruiken wij aan diepvries produkten in nederland ?

ik wilde graag weten hoeveel euro per huishouden gemiddeld aan diepvries produkten gebruiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De exacte cijfers ken ik niet, en is ook erg lastig om te berekenen, want er zijn geen cijfers voor "consumptie van diepgevroren levensmiddelen", eerder gesplitst voor elke afzonderlijke soort voedsel (groente, vis, vlees, ijs, aardappel...)
Mijn schatting is dat het rond de €150 per jaar per persoon zal zijn

In de bron (CBS) vind je de cijfers voor vlees en hoofdgerechten, je moet nog consumptie ijs en een paar andere soorten voedsel meerekenen, en zo kom ik tot deze cijfer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik ben erg blij met het antwoord