Hoe kan ik zo ineens zo gek en verslaafd zijn aan KAAS?

Vroeger moest ik er niet aan denken om een hap uit een stuk kaas te bijten, en nu... Ik ben niet zwanger (zeker weten!) en toch heb ik een gekke bijna dwangmatige ZIN in kaas.
Hoe komt dat toch?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je smaak verandert in de loop der jaren. Dat je trek hebt in kaas, kan komen je lichaam aangeeft dat je nog wat wilt eten. Kaas zit vol vet en dit kun je dus niet onbeperkt eten. Je kunt ook overstappen op bijv. een cracker met minder vette kaas.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tsja, smaken kunnen veranderen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien ben je heimelijk verliefd op de kaasboer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je overige dieet (eetgedrag, niet te verwarren met lijnen) zeer flauw is, kan een stukje hartige kaas soms heel lekker zijn.