Wat is lekker om te eten bij de Griek. ?

We rijden naar de Griek. Ik ken alleen die keuken niet goed. Wat is erg lekker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Manlief wil graag. Wie ben ik het hem te ontzeggen. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom zou je je eethorizon niet mogen uitbreiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat smaak subjectief was, oftewel is dit een overbodige vraag ( o ik zie het al: een 'baileyisme vraag')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga wel vaker naar restaurants waar ik de keuken niet van ken. Als je nooit een culinair risico neemt, wordt je nooit aangenaam verrast door een nieuwe smaak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk zitten jullie al aan tafel. Met zo'n weer alleen maar griekse salade bestellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Nietloos: smaak is inderdaad subjectief. Toch kan je er wel wat over zeggen, bijvoorbeeld welke gerechten gemiddeld het lekkerst worden gevonden, of welke gerechten wat meer op onze keuken lijken, waardoor beginners het vaker waarderen dan dingen die een nogal heftige smaak hebben waar wij niet aan gewend zijn.
Nou antwoorden maar weinig mensen met statistieken of argumenten, maar op deze manier kan je wel een gerecht kiezen waarbij de kans groter of kleiner is dat je het lekker vindt.

Het beste antwoord

Ik lust er graag spanakopita, spinazie in filodeeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was lekker :-)

Andere antwoorden (7)

Sitvado is erg lekker.

Toegevoegd na 5 minuten:
Stoofvlees met ui
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de griek kun je vaak gemengde schotels bestellen, dan kun je van alles proeven. tzatikisaus erbij is lekker , soms zit dat er al bij.
En als toetje hebben ze vaak yoghurt met ijs en noten
Heel lekker
13 jaar geleden
Mousaka is erg lekker. een soort lasagne van aubergine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mousaka is mijn favoriet. Voor de rest vind ik het bij de Griek over het algemeen net even te veel vlees.
13 jaar geleden
en als toetje vind ik de icekoffie het lekkerst. koffie en een bolletje ijs erin, twee in één.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestel een variatie van z.g. 'Mezedes', de Griekse tegenhanger van de Spaanse Tapas. Plant een riante Griekse salade midden op tafel, en jullie hebben volop de gelegenheid te smullen van de Griekse keuken.

Kali orexi....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles met zaziki!!!! Wil je iets echt grieks, neem dan een ovenschotel.

Eet smakelijk