Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ja, vijgen zijn zowel een goed laxeermiddel als een goed vochtafdrijvend middel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Die infonu is geen betrouwbare bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik eet tegenwoordig een paar vijgen per dag en ik meende dit zelf te merken. Daarom stelde ik deze vraag.
Amadea
11 jaar geleden
Is dat het enige dat je veranderde in jouw consumptiepatroon, Mevr.v.d.? Of wellicht drink je nu meer dan voorheen?
Nee, dat klopt niet. Ze hebben wél een laxerende werking. Maar niet diuretisch.
De voedingsmiddelen die wel vocht afdrijven zijn bijvoorbeeld ui, prei, bleekselderij, en van de vruchten: aalbes, aardbei, appel, en druif.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Volgens de link van mariejose drijven vijgen wel vocht af en ik meende dit zelf ook te merken Derhalve stelde ik de vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom is infonu geen goede bron?
Amadea
11 jaar geleden
Omdat de mensen die daar artikelen voor schrijven dat als amateur doen, en niet hoeven te vermelden wat hun bronnen zijn. Dus als iemand daar zin heeft om een onzinverhaal te schrijven, en het ziet er op het oog betrouwbaar uit, dan kan dat verhaal zomaar de hele wereld over gaan terwijl het niet waar is.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing