Ja, die bestaan zeker. Je moet er echter wel van houden.

bijv choco-kaastaart
choco-kaaskoek
tosti met banaan, kaas en chocolade
cheesecake met chocolade
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja er bestaan een heleboel recepten met kaas en chocolade. De kaas in die recepten is dan verse kaas of roomkaas zoals Monchou of Philadelphia en ook kwark,ook wel platte kaas genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat te denken van kwarttaart?
Kwark is ongerijpte verse kaas met een zachte consistentie.
`Kwark` of `plattekaas` (algemeen Belgisch-Nederlands) is een soort heel verse kaas. In het Frans is de naam dan ook gewoon verse kaas (fromage frais).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar, samen is het niet lekker!
nodig:
chocolade
spaghetti

laat de chocola smelten in een pan.en de spaghetti warm maken als het klaar is giet ja het chocola er over heen.