hoe gebruik ik een geëmailleerde koekenpan?

wij hebben een koekenpan gekocht die een geëmailleerde toplaag heeft maar alles bakt aan. Wie weet hoe wij deze pan moeten gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon door er eerst wat vet in warm te laten worden. Boter, olie, of margarine.
Amadea
10 jaar geleden
Een geëmailleerde koekenpan is voor mensen die een grote vaardigheid hebben met kolen. De temperatuur moet zeker niet te hoog oplopen om aanbranden te voorkomen.ook niet te laag ander kookt het product ipv bakt. Dus goed op de vlamhoogte letten.