Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik haal de bollen uit elkaar en pel de tenen. Daarna bewaar ik ze in een afsluitbare plastic doos in de vriezer.
Blijven erg lang goed en de knoflook is altijd gebruiksklaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

op een droge plek ophangen
(Lees meer...)
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
kan gewoon in de keuken., maar in de kelder kan ook als het maar niet vochtig is
Een streng knoflook kun je ophangen. Dit staat ook nog decoratief.
Bollen knoflook kun je in een open pot bewaren op en droge, niet al te warme plek. Er bestaan speciale knoflookpotten (zie afbeelding)

Leg knoflook nooit in de buurt van producten die snel geur opnemen (zoals eieren, boter, margarine of kaas).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Teentjes uit elkaar halen en in een knoflookpot bewaren of op een koele plek in schuur of kelder...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik nou echt de enige die het gewoon in de koelkast gooit? Over het algemeen een hoog vakje in de deur, dan kan ik het gemakkelijk vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, dat zal het zijn, knoflook gaat er bij ons best hard doorheen. Niet dat ik nou van die gigantische hoeveelheden per maaltijd gebruik, maar er gaat toch wel heel regelmatig een teentje door het eten.
Bewaar verse knoflook in de groentela van de koelkast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten de koelkast, hoog en droog!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding