Direct beginnen met het bakken van je eigen brood? Het Broodbakpakket - Basis laat je direct voordelig van start gaan met het bakken van je eigen brood.
Zie hier bv.:http://www.broodbakshop.nl/broodbakpakket-basis.html
fremar
10 jaar geleden
Sommige mensen hebben thuis een automatische broodbakmachine alwaar ze hun o.a eigen verse brood mee kunnen bakken.
De supermarkt verkoopt voor gemixede pakketen meel
met gist en zout en andere toevoegingen
zodat je dat zelf niet meer hoeft te doen
meestal is het alleen water en boter of zo toevoegen.
vaak zijn deze wat luchtiger dan zelf meel etc te mengen

het is nog best een kunst, het goed te krijgen, vaak moet je dat brood dezelfde dag opeten omdat het juist door zaken als conservering middelen die er niet in zitten
binnen een paar uur al oud is.
Als het nog warm is is het best lekker maar het is daarna echt snel oud

Ik heb z'o'n apparaat een tijd gehad, het lijkt leuk maar is best moeilijk om het goed te krijgen en het is zeker niet goedkoop.