Waar kan ik nog chocolade sigaretten kopen?

Het lijkt na een verbod van 2 maanden geleden wel alsof alle chocolade sigaretten van de aardbodem verdwenen zijn. Ik ben toch erg benieuwd waar ik nog de ouderwetse chocolade sigaretten kan kopen of in ieder geval iets dat daarop lijkt.

Heeft iemand tips/ideeën?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
34.8K
Amadea
10 jaar geleden
Bij de kassa's van de Emté heb ik ze kort geleden nog gezien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben je al in de supermarkt geweest
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zocht laatst ook chocolade sigaretten, bij de Hema heb je een soort kleine chocolade staafjes, het zijn geen sigaretten maar het komt misschien in de buurt?
Antoni
10 jaar geleden
gast174382, welk verbod bedoel je precies? Waren chocolade sigaretten twee maanden geleden tijdelijk verboden? Of zijn ze nu definitief verboden? Dan lijkt het me logisch, dat ze nergens meer te koop zijn. Ben benieuwd naar je antwoorden!

Het beste antwoord

Bij Jamin hebben ze ze nog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In belgie zijn ze nog verkrijgbaar. Weet niet of je ver van België af woont. Anders worden het dure sigaretten. Benzine is daar wel weer goedkoper ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat wordt dus zelf maken.
http://www.how2cakes.com/cigarettes.html
Volgens een laatste Europese richtlijn mogen die niet meer verkocht worden en zou je ze dus nergens meer kunnen kopen:
Ook zoetigheid staat nu op de lijst met verboden van de EU. Chocolade in de vorm van sigaretten mag in het vervolg niet meer verkocht worden. Chocoladesigaretten zijn volgens het Europees Parlement gevaarlijke softdrugs die vaak leiden tot het gebruik van harddrugs.

Het Europees Parlement heeft chocoladesigaretten, pijpen van drop en sigaren van marsepein verboden. Het Europese verbod wordt gerechtvaardigd met de kinderbescherming.
fremar
10 jaar geleden
Bij de poeisz supermarkt...