Hoe kan eigeel wit zijn?

Nou ben ik net aan het bakken, breek ik een ei open is het EIGEEL - wit
hoe kan dat? en wat is dat?

En het zijn geen goedkope eieren, het zijn ''puur en vrij uitloop eieren supeieur''

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
17.4K

Antwoorden (1)

Grappig, lees dit artikel maar eens:
http://www.aviculture-europe.nl/nummers/11N04A09.pdf

Er schijnt geen antwoord op te zijn, en schijnt overal voor te komen, ook bij vrije uitloop en biologische eieren wereldwijd.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
IEEH kan ik de andere eieren in de doos nog eten of kan ik die beter weggooien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon eetbaar.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Voor zover ik begrijp kan je het gewoon eten, maar ja, als het er onsmakelijk uit ziet...zou ik het denk ik ook niet doen. Je kan de andere eieren proberen, misschien zijn die van een andere kip en wel normaal. Als ze allemaal zo zijn, kan je proberen, het terug te brengen naar de winkel. Doe de "witte" eieren in een plastic bakje, dan kan je het laten zien.