Kan ik mijn bezorgde pasta van gisteren bij de Italiaan vandaag nog eten. Ik heb deze meteen na aankomst in de koelkast gezet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja kan wel goed opwarmen. Doe ik ook soms.
Ritsuka
10 jaar geleden
even goed ruiken, maar denk het wel hoor. als het gisteren vers gemaakt is, kun je nu prima eten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom was je pizza bezorgd?

Antwoorden (2)

Verse pasta is beperkt houdbaar in de koelkast. Let daarbij op de datum op de verpakking. Als je pastagerechten of zelfgemaakte pasta wilt bewaren, let er dan op dat je het snel terug koelt. Zet het binnen 2 uur in de koelkast of vriezer. Bereide pasta kun je in de koelkast 2 dagen bewaren. Je zou de pasta van gisteren vandaag dus nog kunnen eten, gezien je het direct in de koelkast hebt gezet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hopelijk was het wel afgekoeld toen je het in de ijskast zette
Je knt de pasta nog prima eten ,waarschijnlijk is het wel het lekkerst om het in de oven op te warmen op 150 graden
In de magnetron droogt het snel uit en in een pan wordt het snotterig
Eeet smakelijk je hebt een makkie vandaag