kan ik rauwe granen eten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K
Ritsuka
10 jaar geleden
welke granen bedoel je precies? gerst, haver, rogge, kamut, spelt, emmertarwe en eenkoorn, durumtarwe, harde tarwe of macaronitarwe, gewone tarwe, broodtarwe, mais, rijst, teff, gierst, sorghum, triticale of tarwerogge, boekweit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graan

Het beste antwoord

Dat kan, maar wees daarmee enigzins bescheiden. Granen zetten in het maag-darmkanaal uit. Als je er echt veel van eet kan dat tot hevige buikpijnen leiden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Nou, daar is ruimte genoeg. min
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ Reddie. Dat is onjuist. Er zijn genoeg mensen die na het eten van grote hoeveelheden rauwe granen of muesli met koliekpijnen zijn komen te zitten.

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, ze zijn alleen niet allemaal erg lekker!!