Ja hoor, die pan "weet" niet of er kaas of vlees ingaat. Wel goed schoonmaken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de pan van gietijzer is, dan kan dat. Het is alleen niet ideaal. "Echte" vleesfonduepannen zijn anders van vorm, zodat het vet niet zo snel afkoelt. Ook hebben ze vaak een rand waarmee fondueprikkers beter rechtop blijven staan.
Een kaasfonduepan is vaak laag en plat, waardoor het vel snel zal afkoelen of moeilijker op temperatuur te houden is.
bamibal
10 jaar geleden
Volgens mij is deze pan daar te laag voor. In theorie zou je het kunnen. In een gewone bakpan zou het ook gaan, maar dat is wat mij betreft te gevaarlijk.
Omdat het zo laag is ga je meer last hebben van spetters omdat die vrij kunnen rond vliegen, terwijl er op een gewone fondeu een deksel opstaat die toch de meeste spetters tegen houd.
Doordat de pan zo laag is heb je ook dat de olie dichter bij het vuur komt. Hierdoor zal gemakkelijker het vuur in de pan kunnen slaan.
Dus het zou gaan maar is veel te gevaarlijk
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je kosjer eet niet