gebruikt rudolph een elektriche of hete lucht oven in ruldolph's bakery?

Toegevoegd na 2 minuten:
Elektrische moest het zijn

Toegevoegd na 2 uur:
En welke standen gebruikt ie voor te bakken hete lucht of elektrisch?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Moet je op de site kijken, zal bij de recepten wel staan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik al gekeken kan er niet achter komen!

Het beste antwoord

Allebij....in 1. Een elektrische hete luchtoven. Een hete luchtoven op gas brand vrijwel geen kok zijn vingers meer aan.

Toegevoegd na 1 dag:
Onderstaand een schema van de standen en bijbehorende temperaturen.

Toegevoegd na 1 dag:
Onderstaand een schema van de standen met de daarbij horende temperaturen. Hij gebruikt dus stand 1 t/m 10