waarom zijn losse produkten bij de kassa van de supermarkt zo duur ?

Het valt mij op dat deze produkten vaak dubbel zo duur zijn , als dat je ze per 3 of 5 zou kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De supermarkt plaatst bij de kassa bewust artikelen die je als je ze ziet graag nog even meeneemt. Deze “impulsaankopen” gooi je in je kar zonder dat je bij de prijs stilstaat. Daarom kunnen ze zo duur zijn.
SimonV