Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Pure marketing, lijkt luxer en moderner dan de ouderwetse soep uit een blik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
't Is alleen niet dat het zo lijkt, maar het is écht zo. Die soep uit een zak smaakt ambachtelijk, of het zelf gemaakt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus van mij. Allemaal commercie. +
Het blijft fabriekssoep en smaken verschillen.......
Het neemt ook minder plaats in en "voegt" beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zak is gemakkelijkr te openen dan een blik. Kost minder moeite, en een schaar heeft iedereen waarschijnlijk in huis. Soms geen blikopener.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Reddie, behalve alle economische voordelen is het gebuiksgemak denk ik doorslaggevend. Ik vind het openen met een schaartje prettiger. Kwaliteit van soep is prima.
+
Blik geeft toch altijd een licht blikkerig smaakje af, door de zak wordt dat nu voorkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De huidige blikken van Unox en Struik hebben een witte coating van binnen. Ik heb nooit een bliksmaak waargenomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou kunnen, de keren dat ik soep uit blik op heb, proefde ik de bliksmaak, maar dat is lang geleden, ik maak liever zelf verse soep.
Blik is duurder, moeilijker te openen en geeft een blikkerige bij smaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het gek dat soep uit een zak dan toch duurder is dan soep uit een blik. ( als blik duurder zou zijn )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is iets nieuws en beter van smaak daarom is het duurder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een krom argument. Blik is vast duurder, het argument is gewoon dat kostprijs en verkoopprijs niet in direct verband hoeven te staan. Nieuw is niet altijd duurder, "beter van smaak" is niet altijd duurder. Daarnaast is "beter van smaak" nog een waardeoordeel ook. (ik vindt soep uit een blik lekkerder).
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing