Hoe groot was de grootste kiwi ooit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Cryofiel
10 jaar geleden
De vogel, de vrucht, of de mens?
ItisILeClerc
10 jaar geleden
groot genoeg dat er een chemisch element naar hem is vernoemd: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ernest_Rutherford
Cryofiel
10 jaar geleden
LOL!
Inderdaad een grote en grootse kiwi!

Antwoorden (1)

de grootste kiwi komt uit Nieuw Zeeland, uit Te Puke, hij heeft een diameter van 20 meter en je kan er op lopen en hij word ook verhuurd voor trouwerijen enzo... de kiwi heet Kiwi 360 en hij is te bezichtigen in Te Puke