wat wordt meer verkocht, runder of half-om-half gehakt?

Toegevoegd na 1 uur:
Bedoel hiermee inderdaad in Nederland!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Half om half gehakt: http://www.smulweb.nl/artikelen/131124/privacy_policy en http://www.vlees.nl/dossiers/economie/trends/vraag-antwoord/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie niet helemaal hoe je bronnen je antwoord ondersteunen. Mis ik wat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah vandaar de twee minnen: "De varkensgehakt is de vetste variatie en vaak de goedkoopste, dan heb je de half om half gehakt wat het meest verkocht wordt, dat uit half varkens en half rundergehakt bestaat, vervolgens is er nog het rundergehakt, lamsgehakt en kippengehakt. Allemaal met hun eigen eigenschappen en mate van vet. "
Dat is afhankelijk van de wijk/buurt waar je die vraag stelt, in de ene is meer geld te besteden en let men meer op "de lijn", dus rundergehakt en in de andere heeft men minder geld en ook minder aandacht voor de slanke lijn.

Toegevoegd na 1 uur:
Maar wat bedoel je precies, je vraag is niet helemaal duidelijk, inderdaad...
Gaat dit over wereldwijde, Europese of Nederlandse verkoopcijfers?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Of iemand als ik, ik vind half om half gewoon lekkerder ;-)
Die blijft wat smeuïger vind ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je beantwoord een vraag toch nooit per wijk. Nederlandse verkoop of wereldwijde verkoop. Dat is dan wel eens iets waar verwarring over ontstaat. Bedoelde de vrager het een of het ander.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In wijken met veel moslims zal ook weinig hoh gehakt verkocht worden.