Hoelang duurt het voor een taart met opschrift klaat is bij de bakker?

Ik wil namelijk nog snel een klein verjaardaagstaartje bestellen bij de bakker, gewoon met opschrift in chocolade, dus naam en leeftijd

Ik zou dit dinsdag moeten hebben, dus morgen bestellen
Is dat bij de meeste bakkers na 1 dag al af te halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij onze bakker staat een speciale printer waarmee zulke opdrukken worden gemaakt.
Als je vandaag voor 16:00 je taart bestelt, staat het morgen helemaal klaar.

Je kunt het beste even kijken op de website van je bakker of even een mailtje sturen. Dan weet je het precies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Normaal gesproken bestel je bij de bakker taarten, gebakjes, brood, etc. minstens 1 dag van tevoren. Je kunt het altijd even proberen.
Soms kan het zelfs op de dag zelf nog.