Welk fruit kan je het beste meenemen naar een festival?

ik ga binnenkort naar een 3-daags festival. Ik wil graag wat fruit meenemen voor op de camping. Welk fruit kan ik het beste meenemen? of bederft het langzaamst?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Antoni
10 jaar geleden
Ik raad je aan om van tevoren na te gaan of je eigenlijk wel zelf eten mag meenemen! Vaak zijn er op festivals regels over het eten en ben je verplicht om je eten dáár te kopen; meegebracht eten moet je dan vóór de ingang opeten of weggooien. Of dit geldt voor alle festivals en alle festivalcampings weet ik niet, dus ga het zelf even na voor de zekerheid!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat mag :D Op het festivalterrein zelf niet, maar op de campings wel!
Antoni
10 jaar geleden
Dat was een heel snelle reactie! Goed dat je al zeker weet dat het mag! Veel plezier gewenst!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lowlands!
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik nam zelf meestal appels mee, nananen pletten snel

Antwoorden (1)

appels en sinasappels , eventueel peren , maar dan zou ik geen al te zachten meenemen
bananen zou ook kunnen maar ook deze kun je het beste niet al te rijp mee nemen