flinke schep soda bij je wasgoed in de machine ,als het kan een wasprogramma op hoge temeperatuur en anders de kleding een nachtje voorweken in een emmer met water met soda ,mijn broer werkt als hovenier en zo krijgen we alle vlekken uit de kleding ,gewoon ouderwetse soda.......was er eerder dan biotex en vanisch etc.etc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon in de Biotex. Je kunt het zo nodig een nachtje in een emmer laten weken maar meestal wast het ook goed uit, op een lage temperatuur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Direct in een emmer met lauw water en Vanish of Biotex Groen erbij zodat het niet opdroogt. Een nachtje laten staan en niet vergeten het er dan uit halen, te spoelen en dan de fijne was doen.