Wat voor hoofdgerecht kan je maken uit niet meer dan drie ingrediënten?

Exclusief kruiden

Toegevoegd na 53 minuten:
Misschien niet goed uitgelegd... een hoofdgerecht drie ingrediënten in dat gerecht. Pannenkoeken - melk eieren & bloem was een goed voorbeeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beter vragen wat niet, want met 3 ingredienten kom je echt héél ver.

Het beste antwoord

Macaronie, Mais en Hamblokjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Aardappels, groente, vlees (of vis).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn er zoveel. Allerlei stamppotten, maar ook genoeg andere soorten gerechten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Macaroni met ham en kaas
Pannenkoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht - net als Widar - aan de stamppotten, en dan met name aan zuurkool omdat ik dat zo lekker vindt.
Of een soep (uien-, broccoli- of spinaziesoep).
Misschien een chili con carne (uien, bruine bonen, geruld gehakt, op smaak gebracht met je specerijen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Boerenkoolstamppot: boerenkool, aardappels en eventueel worst oid
- Hutspot: aardappels, wortels, uien
- Zuurkoolstamppot: aardappels, zuurkool, gehaktbal

- Pasta, spinazie, zalm

- Aardappels, bietjes, speklapje

- Alle aardappel, groente, vlees-combinaties