Hoe voorkom je dat 1 rotte appel alles aantast?

Stel ze liggen allemaal netjes op en naast elkaar.
1tje daarvan is rot maar je hebt het niet door, hoe voorkom je dat alles rot word?
Dus dat alles op den den duur verpest is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze niet bij mekaar leggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je het niet door hebt, kun je het ook niet voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het rottingsproces begint meestal doordat de appel aan de buitenzijde beschadigd is. U kunt dus al veel voorkomen, door de appels zacht te behandelen. Controle of er slechte plekken op de appels zitten, voordat u ze op de fruitschaal legt helpt ook.

Als de appels eenmaal op de schaal liggen en eentje is aan het rotten, zonder dat u het doorheeft, dan is het niet te voorkomen, dat de andere appels ook aangetast worden.
AlphaLimaSierra