Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je voorgegaarde beenham invriezen?

ik heb voorgegaarde beenhamkluifjes gekocht. Die wil ik apart verpakken en invriezen. Kan dat? en hoelang zijn ze houdbaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan uitstekend. Verpak de beenham in portie's en zo luchtdicht mogelijk en goed afgesloten. Leg de portie's plat in de vriezer, dus niet op elkaar. Als het goed bevroren is kan dit natuurlijk wel. Je kunt het vlees bij -18C, zeker drie maanden goed houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kan alles invriezen, maar of het daarna nog lekker vers smaakt is de vraag. Voorgegaarde spulletjes is niet echt gevaartlijk en ik denk in een thuisvriezer wel zo'n 3 maanden houdbaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan.
Ik zou ze wel zo snel mogelijk in de diepvries doen.
Je kunt dit soort producten dan voor een maximum van 3 maanden bewaren in je diepvries.

Koop anders van die diepvrieszakjes, daar kun je makkelijk de datum en inhoud op schrijven, zodat je weet tot wanneer je het kunt consumeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, gaat prima. Doet niets af aan de smaak, de bereiding is alleen wat korter.
Bewaartijden;
Gehakt; 2 maanden,
Kalfsvlees, varkensvlees,lamsvlees,gevogelte;3 maanden
Rundvlees;6 maanden.
(Lees meer...)
amc
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding