Kan je voorgegaarde beenham invriezen?

ik heb voorgegaarde beenhamkluifjes gekocht. Die wil ik apart verpakken en invriezen. Kan dat? en hoelang zijn ze houdbaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.2K

Het beste antwoord

Dat kan uitstekend. Verpak de beenham in portie's en zo luchtdicht mogelijk en goed afgesloten. Leg de portie's plat in de vriezer, dus niet op elkaar. Als het goed bevroren is kan dit natuurlijk wel. Je kunt het vlees bij -18C, zeker drie maanden goed houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kan alles invriezen, maar of het daarna nog lekker vers smaakt is de vraag. Voorgegaarde spulletjes is niet echt gevaartlijk en ik denk in een thuisvriezer wel zo'n 3 maanden houdbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan.
Ik zou ze wel zo snel mogelijk in de diepvries doen.
Je kunt dit soort producten dan voor een maximum van 3 maanden bewaren in je diepvries.

Koop anders van die diepvrieszakjes, daar kun je makkelijk de datum en inhoud op schrijven, zodat je weet tot wanneer je het kunt consumeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, gaat prima. Doet niets af aan de smaak, de bereiding is alleen wat korter.
Bewaartijden;
Gehakt; 2 maanden,
Kalfsvlees, varkensvlees,lamsvlees,gevogelte;3 maanden
Rundvlees;6 maanden.
amc