Is popcorn de grootste transformatie?

Ik ben benieuwd naar die gezichten toen ze voor het eerst een maiskorreltje gingen verhitten en transformeerde naar een popcorn.

Is popcorn de enige die zo'n transformatie heeft?

Of zijn er meerdere etenswaren die zo erg kunnen veranderen bij hoge temperatuur?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat ik de toelichting las; de transformatie van rups tot vlinder vindt ik één van de mooiere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, vind ik ook, heb het hier over voedsel..

Het beste antwoord

Heb je al eens zelf kroepoek gebakken? Deze nemen in hete olie ook opeens een heel andere vorm aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is ook een leuke

Andere antwoorden (5)

Een ei doet dat ook. Die is wordt hard als hij gekookt wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, maar zijn vorm verandert niet zo ingrijpend door de temperatuur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, de vorm op zich niet, maar al het andere van het ei wel
Alle graansoorten. Rijst, koren etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soezenbeslag in hete olie ziet er ook leuk uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat niet. Men was ook al verast dat je alcohol van kon maken. Toen het ook nog afbreekbaar plastic bleek op te leveren waren er wel een boel verbaasde gezichten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je wel eens een negerzoen in de magnetron gezet?
Erg leuk om te kijken wat er gebeurt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Moet je de magnetron wel aanzetten dus( ik zal ze voor
zijn) :)
amc