Kan je slagroom dat in een spuitbus zit smelten en dan gebruiken voor de topping van een cupcake ?

Ik heb slagroom nodig die is 'gesmolten' voor een cupcake topping , kan ik ook gewoon slagroom uit een spuitbus smelten of is dat dan niet hetzelfde ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Nee, dat zal niet het gewenste resultaat geven. De slagroom uit een spuitbus is veel te dun. Als je die laat smelten, krijg je dunne derrie. Dit vormt uitgesmeerd over de taart geen goede topping.
AlphaLimaSierra