Waar vindt men het meeste voedsel in bulk ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De enige die ik weet is de Lidl,die heeft eens in de zoveel tijd XXL weken.

Het beste antwoord

Mijn eerste reactie zou zijn "in de haven van Rotterdam", want daar hebben ze containers vol, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet, toch...? (^_°)

Er zijn een paar landelijke supermarkten waar je sommige soorten voedsel in bulk kan kopen: Lidl, Aldi, Spar... Hier houden ze soms ook speciale acties, en dat geldt ook voor andere supermarkten.

Je hebt ook talloze toko's die van die extra grote verpakkingseenheden hebben, maar het assortiment is zeer uiteenlopend en verschillend per winkel. Het gaat dan ook vaak om "etnische" levensmiddelen.

Wat meer zekerheid over een breed assortiment aan bulk verpakkingen heb je bij groothandels. Denk hierbij aan Sligro, Makro en dergelijk. Nadeel is dat je in het bezit moet zijn van een speciaal klantenpasje. Als je deze niet hebt, misschien kan je eentje lenen bij de baas of een kennis...?

Je kan ook proberen bij groothandelsmarkten in de grote steden, sowieso in Rotterdam (Spaanse Polder) en in Amsterdam (Jan van Gaalstraat) kan je heel wat vinden, maar ook de toegang tot deze is ook geregeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeggen in Amerika, door de verre afstand die de meeste moeten rijden, halen zij meer boodschappen. Het gevolg hiervan is dat de supermarkten de verschillende soorten voedsel in bulken gaat verkopen, zodat er minder verpakkingsmateriaal nodig is.