waar kun je Goldfish cheddar snacks kopen in nederland, of online bestellen (nederland) ?

Waar kun je deze snacks in nederland kopen of bestellen, mits kopen (noorden nederland, groningen of friesland) bestellen alleen via nederlandse sites. en niet te duur.

zie afbeelding. de smaak maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (2)

Ik ken een site waar je Goldfish kunt bestellen. Het is een Nederlandse site en redelijk van prijs. Helaas betaal je wel verzendkosten bij een bestelling onder de 30 euro maar daar kom je haast niet onderuit. Ze moeten het snoep ergens vandaan halen, en dat kost geld. In ieder geval hoop ik dat de site aan jouw eisen voldoet. Zie bron!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Makro, Driebond, Groningen verkoopt het. Je hebt wel een klantenpas nodig, maar er is vast wel iemand in je omgeving, die zo'n pas heeft.
AlphaLimaSierra