Kan ik beter yoghurt met biologische muesli eten of 3 snee brood bij de lunch? Zie uitleg

Ik wil graag wat meer spieren opbouwen en een plattere/stevigere buik krijgen. Ik hoor veel dat eiwitten hier goed voor zijn en dat brood vaak nutteloze kh's zijn. Is dit waar? Wat kan ik beter eten als lunch, yoghurt met een paar scheppen muesli of brood met pindakaas/huttenkase/sandwichspread etc?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Muesli met yoghurt, hier zitten meer goede voedingsstoffen in voor je
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Als ontbijt, maar niet als lunch. Dan heb je om drie uur al weer honger!
Het is niet waar dat je door volkorenbrood te eten nutteloze koolhydraten binnen krijgt. Het zijn juist waardevolle gezonde bouwstoffen. Het is niet zomaar dat topsporters grote borden pasta eten na een wedstrijd, dat hebben ze juist nodig om sterk te blijven. Yoghurt met muesli geeft jou te weinig brandstoffen op de hele middag op te kunnen functioneren. Eet daar dan nog een paar sneden brood bij! En voeg er fruit aan toe.
Amadea