Hallo,

Het is niet zo moeilijk om een goed kiwi lepeltje te vinden. Om de paar maanden hebben ze bij de supermarkt van die Kiwi's in een zakje. (zijn wel verse kiwi's) bij die kiwi's zit dan ook zo'n echt kiwi lepeltje. Dat lepeltje krijg je er gratis bij als je zo'n pakje koopt. Ik weet in iedergeval zeker dat ze dat bij de Deen hebben en bij de super de boer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Hier kun je 'm online bestellen! Hoef je lekker de deur niet uit! :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier ook, maar dan wat goedkoper!

http://www.promothing.nl/kiwilepel-p21352.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kun je nog even bij Hema kijken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien V&D of de Bijenkorf, als zij het niet hebben zou ik naar een kookwinkel gaan. Via google kwam ik bij de Kookwekker uit, zie link. Onder "nieuw" staat zelfs een of ander hip kiwi-hulpstuk,dus ik weet bijna zeker dat je daar gaat slagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij de groenteboer. Hier in het dorp heeft de groenteboer ook kiwilepels, hij verkoopt immers kiwi's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de meeste supermarkten liggen ze ook wel naast de zespri kiwi's,en natuurlijk de groenteboer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Dille&Kamille. Metalen lepeltjes met een kartelrandje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom niet gewoon een theelepeltje gebruiken?
Zonde om je geld uit te geven aan zoiets specifieks dat binnen de kortste keren toch kapot gaat of zoek raakt!